Mészáros Lőrinc szavaival élve: "Cipők, amelyek nem csupán lábbelik, hanem egy utazás kezdete."


A kiugróan sikeres vállalkozó müncheni utazásával kapcsolatos széles körben ismertté vált megjegyzését lehetőségként használta ki egy cipőmárka.

Mikor az ország leggazdagabb emberét arról kérdezték, hogyan érkezett Németországba a Bajnokok Ligája döntőjére, Mészáros Lőrinc azt válaszolta: "Gondolom, nem gyalog".

Ez a mondat rendkívül gyorsan bejárta az internetet, és azóta megszámlálhatatlan mennyiségű mém és poén született ennek felhasználásával. A Nap Híre észrevette, hogy a Dorko is meglátta benne a lehetőséget, és meghirdettek vele egy nyereményjátékot.

A Dorko legújabb Facebook-bejegyzésében bemutatott egy különleges pólót, amelyen egy cipő képe szerepel. A dizájn alatt pedig a figyelemfelkeltő felirat olvasható: "Gondolom, gyalog" – a "nem" szó áthúzva. A magyar márka ezzel egy izgalmas közösségi médiás játékot is elindított, ami villámgyorsan mémesedett, és sokak figyelmét felkeltette.

Related posts