A Tokiói Autószalonon bemutatták a négyhengeres, középmotoros GR Yarist, amely lenyűgöző technikai megoldásaival és sportos formavilágával hódít.


A modell várhatóan nem csupán kiállítási attrakció, hanem versenyautóként is megméretteti magát a japán Super Taikyu sorozatban. Emellett akár egy középmotoros Yaris, vagy esetleg egy új MR2 előfutárának is tekinthető.

A Toyota Tokiói Autószalonon nemcsak egy, nemcsak kettő, hanem három izgalmas GR Yaris modellt mutatott be. Az első a lenyűgöző Aero Package, amely egy innovatív aero-csomag prototípusát rejti magában. A második a NÜR 24h, amely a Toyota Gazoo Racing és a ROOKIE Racing közös NLS-szériás versenyautója, igazi hírvivője a versenypályák világának. Azonban a legizgalmasabb a harmadik modell, az M Concept, amely egy középmotoros GR Yaris, új dimenziót adva a sportos vezetési élménynek.

Az M Conceptet a TGR együttműködésben a ROOKIE Racing csapatával alkotta meg. A GR Yaris 1,6 literes háromhengeres motorját felváltotta egy sornégyes, turbófeltöltéses, kétliteres G20E motor, amely a hátsó tengely elé került.

Az autó csak egy koncepció, méghozzá egy fejlesztés alatti változat, ezáltal műszaki adatokat nem közöltek. Viszont ez nem csak egy dísz lesz, ugyanis a japán Super Taikyu versenyen szeretnének vele indulni.

A középmotoros Yaris koncepció két izgalmas lehetőséget rejteget: lehetséges, hogy a közeljövőben egy megvásárolható középmotoros Yaris érkezik a piacra, vagy esetleg ez csupán egy kísérleti jármű a visszatérő MR2 számára. Akárhogy is alakuljon, mindkét alternatíva rendkívül vonzónak ígérkezik.

Related posts