Névtelen hozzászólás: Az SZKT-járaton egy hibásan működő alkalmazás miatt bírságot kaptam.


Névtelenül érkezett bejelentés a Facebook platformjára. Egy szegedi lakosra bírságot szabtak ki, mivel egy hibásan működő alkalmazás okozott problémát.

Egy szegedi lakost egy hibásan működő alkalmazás miatt büntettek meg, miután egy névtelen bejelentés jelent meg a Facebookon.

A történet egy varázslatos világban kezdődik, ahol a színek élnek és lélegzenek. Egy fiatal lány, Elara, felfedezi, hogy különleges képességgel bír: képes a színek érzelmeit érzékelni és kommunikálni velük. Egy nap, miközben a szivárvány hídján sétál, találkozik egy szomorú kék színnel, aki elmeséli neki, hogy a világ színei elvesztették a boldogságukat. Elara elhatározza, hogy segít a színeknek visszanyerni az örömüket. Különböző kalandokon keresztül találkozik a piros szenvedéllyel, a zöld reménnyel és a sárga vidámsággal, mindegyiküknek saját történetükkel és vágyukkal. Ahogy Elara egyre mélyebbre merül a színek világába, ráébred, hogy az igazi boldogság nem csupán a színek harmóniájában rejlik, hanem abban is, hogy megosztják egymással a fájdalmukat és örömeiket. A történet végére Elara nemcsak a színek világát hozza vissza a régi fényébe, hanem saját magát is megtalálja, és rájön, hogy a barátság és az empátia képesek megváltoztatni a világot.

"A férjemet ma megbírságolták a buszon, mert a mobilapplikáció, amiben a bérlete szerepelt, egyszerűen nem működött." - osztotta meg csalódását egy szegedi hölgy a Facebookon.

- folytatta gondolatainak kifejtését.

A probléma forrása

A probléma abból fakad, hogy az ellenőr is szemrevételezte az úriember telefonját, és saját szemével látta, hogy az applikáció, amelyen keresztül az érvényes bérletet megvásárolta, nem működik - ennek ellenére mégis kirótta a bírságot. A bejegyzésben egyértelműen látszik, hogy érvényes bérlete ugyan volt a férfinek, de az ellenőrzés idejében nem működő applikáció problémája mit sem ért.

A weboldalukon található szabályzatok egyikében sem található utalás a mobiljegyekkel kapcsolatos teendőkre, ami jelentősen megnehezíti a kialakult helyzet rendezését. Ennek ellenére hangsúlyozzák, hogy az utas felelőssége, hogy érvényes és ellenőrizhető jeggyel vagy bérlettel rendelkezzen: hiába van érvényes utazásra jogosító dokumentuma, ha azt nem tudja hitelt érdemlően igazolni.

Mire érdemes odafigyelni?

A felszállás előtt érdemes alaposan átnézni az applikációt és a telefonunk állapotát. Ha bármilyen hibát tapasztalunk, célszerűbb lehet papír alapú vagy fedélzeti jegyet választani. Jelenleg úgy tűnik, hogy a legbiztosabb megoldás a hagyományos jegyek vagy bérletek használata.

Összefoglalva a legfontosabb tudnivalók:

A telefon aktiválva és töltött állapotban kell, hogy legyen.

* Aktív internetkapcsolatra van szükség az utazás során.

* Ha ez nem teljesül, az ellenőr jogosan bírságol.

Mi lehet a kulcs a problémák megoldásához?

A hölgy és férje bejelentést tettek a megfelelő hatóságoknál, de lapunk is kíváncsi volt, milyen lépések szükségesek ilyen helyzetekben. Felvettük a kapcsolatot a Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. közlekedésszervezésért felelős munkatársával, de sajnos cikkünk publikálásáig még nem kaptunk választ.

A válasz megérkezését követően bővebben beszámolunk arról, hogy milyen módon lehet ilyen esetben eljárni - jogos vagy jogtalan volt a bírság kiszabása?

Related posts